איך לגרום לכלב להתעניין בפריסבי

כלבים אוהבים מאוד לשחק. משחק עם הכלב תורם לבניית מערכת יחסים איכותית בית הכלב לבעליו. אבל לא כל כלב מוכן לשחק בכל משחק. יש כלבים שאוהבים לשחק במשיכת חבל, כדורים, רדיפה אחרי פריסבי מעופף ועוד. יש כלבים שאוהבים לעשות רק אחד או חלק מהדברים. אם הכלב שלכם אוהב לשחק עם פריסבי באופן טבעי – הרווחתם. זהו אחד המשחקים היותר מהנים שניתן לשחק עם הכלב. אם הכלב שלכם לא רוצה לשחק בפריסבי – אפשר להפעיל כמה טריקים של אילוף כלבים כדי לשכנע אותו לעשות זאת.

שלב 1: חברו את הכלב לרצועה ארוכה. על מנת לגרום לכלב לשחק עם הפריסבי, קודם כל צריך לגרום לו להתעניין במשחק. הראו לא את הפריסבי והזיז אותו מצד לצד על הדשא. אל תהפכו את המשחק למשימה, אחרת תכשלו. התרגיל אמור להיות מהנה גם לכלב וגם לבעליו – זוהי הדרך הטובה ביותר לגרום לכלב להתעניין.

שלב 2: זרקו את הפריסבי. אם הכלב לא רק רץ אחריוף חזרו על הפעולה כמה פעמים נוספות עד שהוא ירוץ . אם הכלב לא מראה התעניינות, חזרו ביום אחר על השלב הראשון והשני מחדש. חלק מהכלבים יגלו עניין די מהר בפריסבי. לאילוף כלבים אחרים נדרשת סבלנות גדולה יותר והשקעה גדולה יותר בתהליך האילוף. כאשר הכלב מחזיק את הפריסבי, אל תנתקו אותו ממנו בכח. משכו אותו מצד לצד, על מנת שהכלב ייהנה. לאחר שהכלב למד לתפוס את הפריסבי, רוצו ותנו לו לרדוף אחריכם. אל תשכחו – גם את השלב הזה יש לבצע עם רצועה ארוכה.

שלב 3: בשלב הזן ניתן לנתק את הרצועה. אחרי שגרמתם לכלב להתעניין בפריסבי זה הזמן להתחיל לזרוק אותו. זרקו אותו כמה סנטימטרים מעל הכלב כדי שיוכל להגיע אליו בקלות. בהדרגה גלגלו את הפריסבי וזרקו רחוק יותר. כלב לא יהפוך בין לילה לאלוף האולם בפריסבי. לכן, כמו בכל שלב אחר – סבלנות היא מילת המפתח.

 

הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון, או להשאיר פרטים דרך האתר:

טיפים נוספים שאולי יעניינו אותך:

השירותים שלנו

לפרטים דברו איתי: 050-5236090050-5236090 או מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם!